  • From: "MM" <mariuszm (at) akacje.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TELE 2 - pomocy co mam zrobić
    Date: Tue, 15 Aug 2006 20:20:58 +0200

    <l...@v...pl> wrote in message
    news:7d16.00000063.44e04305@newsgate.onet.pl...
    > Mam pisemne potwierdzenie przyjęcia mojej rezygnacji i rozwiązania umowy,
    > którego wynika, że umowa zostanie rozwiązana z końceń stycznia 2005r. (to
    > nie
    > bład 2005r.).

    Czytalem juz gdzies podobna historie o Tele2. Oni slyna z takich zagran w
    stusunku do klientow. Tamta historia byla podobna, klientka dostala rachunki
    za okresy juz po rozwiazaniu umowy. Pomimo licznych monitow ze strony
    klientki w BOK'u Tele2 nic to nie pomagala. Sprawa zakonczyla sie dopiero po
    pisemnym poinformowaniu Tele2, ze jesli nie zaprzestana wysylac takich
    bzdurnych rachunkow, to zostanie im wytoczony proces sadowy. Poskutkowalo od
    razu.

    Pozdraiwam
    Mariusz