  • Data: 2006-08-14 14:02:42
    Temat: Re: TELE 2 - pomocy co mam zrobić
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Aug 2006 13:04:24 +0200, lukeskyobi napisał(a):

    > W takim razie wytłumacz mi proszę sens podpisywania wogóle umowy dot.
    > prefixu, skoro umowy nie ma dlaczego mam możliwość korzystania z tego
    > profixu powiem, że nie wybieram go z klawiatury ale automatycznie jest
    > mi przypisany, dlaczego Tele2 w momencie rozwiązania umowy nie
    > usunęła tej usługi ?

    Bo to nie jest usługa Tele2. Usługę ustawienia stałego prefiksu
    wykonuje TP S.A. Podpisując umowę z Tele2 musiałeś podpisać zlecenie
    ustawienia prefiksu na prefiks Tele2. To zlecenie Tele2 w Twoim imieniu
    przekazało do TP S.A, a TP S.A. ustawiła prefiks według Twojego
    zlecenia. Zrobili to za Ciebie, bo im na Tobie zależało - podpisywałeś
    z nimi umowę. Kiedy umowę rozwiązywałeś, już nie mieli ochoty
    wyświadczać Ci tej grzeczności, nie mieli też takiego obowiązku.
    Jeśli chcesz teraz zmienić ustawienie prefiksu musisz pofatygować się
    do TP S.A. i złożyć stosowne zlecenie.

    dw.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)