  • Data: 2004-08-30 17:26:22
    Temat: Re: Szkoła
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Paul4* [ p...@g...pl ] napisał(a):

    > Mam 18 lat i w tym roku zdaję maturę - nowym system. Mam pytanie:
    > nie wie ktoś co muszę zdawać na maturze, aby dostać się do szkoły
    > na prawo. Głównie interesuje mnie szkoła we Wrocławiu. Jeśli może
    > mi ktoś udzielić jakichkolwiek informacji będę wdzięczny.

    po pierwsze kazda szkola moze patrzyc na swiadectwo maturalne po
    swojemu
    po drugie proponuje polski rozszerzony, jezyk obcy rozszerzony,
    historie rozszerzona... jakbys jeszcze dobrze zdal wiedze o
    spoleczenstwie oczywiscie rozszerzona to masz spore szanse :) choc
    slyszalem ze jakis uniwerek biorac na prawo patrzy na matematyke - ale
    kretynstwo :/
    ja tez zdaje maturke za nieco ponad pol roku ale ide na ktorys awf
    (wrocek, wawa, gdansk, poznan albo krakow) na turystyke i rekreacje i
    nie mam problemow z wyborem przedmiotow :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13