  • Data: 2004-08-31 11:27:04
    Temat: Re: Szkoła
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Przemek R.* [ p...@t...gazeta.p
    ] napisał(a):

    > matematyka = logiczne myślenie, uwazasz ze to kretynstwo?

    jezeli beda patrzec na podstawowa to luz, ale po co rozszerzona...
    zreszta zycie mi pokazalo ze ja mysle calkiem logicznie a matmy nie
    lubie
    zreszta logiczne myslenie to szersze pojecie niz logiczne myslenie
    matematyczne

    > idz leipiej na hotelrstwo, poniekad pokrywa sie z Twoimi
    > zainteresowaniami a prace latwiej znajdziesz.

    na AWFie jest chyba hotelarstwo ale mnie bardziej interesuje polityka
    turystyki lub cos takiego - w zaleznosci jak poszczegolne szkoly maja
    to nazwane

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13