  • Data: 2004-08-30 18:49:56
    Temat: Re: Szkoła
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Drwal* [ z...@d...sie ] napisał(a):

    > nie przesadzaj, matematyka na poziomie podstawowym tego nie obejmuje
    > chodzi o logiczne rozumowanie, a lepszego przedmiotu w nielogicznej
    > polskiej szkole do sprawdzenia tego nie znajduje...

    to ja nie wiem po co uczelnie patrza na cos podstawowego... ja sie
    dowiadywalem na awfie w wawie to tam wiecej pkt dostaje sie za 30%
    maturki rozszerzonej niz 100% podstawowej :)
    niestety ja bede musial zdawac polski podstawowy :( bo na wiecej nie
    umiem i nie zdaze nadrobic

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13