  • Data: 2004-08-31 14:48:24
    Temat: Re: Szkoła
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli beda patrzec na podstawowa to luz, ale po co rozszerzona...
    > zreszta zycie mi pokazalo ze ja mysle calkiem logicznie a matmy nie
    > lubie
    > zreszta logiczne myslenie to szersze pojecie niz logiczne myslenie
    > matematyczne

    a czy tam jest napisane matematyka wyzsza? Bo rozszerzona nie oznacza
    wyzsza, rozszerzona to jak zwykla na starej
    maturze. Wiec nie przesadzaj.

    Chcesz matematyke wyzsza? Math.one.pl milej lektury.

    > na AWFie jest chyba hotelarstwo ale mnie bardziej interesuje polityka
    > turystyki lub cos takiego - w zaleznosci jak poszczegolne szkoly maja
    > to nazwane

    rob co chcesz, ale bedziesz zalowac, [jestem po hotelarce, mialem przedmiot
    turystyka nad jak S..]
    (chyab ze masz pewna prace w biurach typu "Orbis")

    P.