  • Data: 2006-05-23 12:09:39
    Temat: Re: Szkodliwość społeczna czynu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > szczerze to tam jest tyle bredni ze mi sie nie chce szukac, wpisz u nich
    > w wyszukiwarce "immunitet" oraz "kuriozalna"(bo takiego slowa uzyto)
    > powinienes dobrnac do odpowiedniego reportazu.
    > (uwaga.onet.pl , ale odrazu uprzedzam lepiej wziac leki na uspokojenie
    > tyle bredni ile tam na forach mozna wyczytac to chyba niegdzie nie ma,
    > a najgorsze ze nie dopuszczaja postow ktore przesdtawiaja "prawde")

    znalazlem:

    http://uwaga.onet.pl/1314467,1,archiwum.html

    Sad dyscyplinarny mu uchylil immunitet, sedzia sie odwolal, sad
    najwyzszy nie zgodzil sie na uchylenie
    ze wzgledu na to ze szkodliwosc nie byla znaczna.
    A przez caly reportarz sie oburzano jak mozna nazwac niewielka
    szkodliwoscia utrate kilku zebow.

    P.
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".