    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkodliwość społeczna czynu
    Date: Mon, 22 May 2006 18:17:09 +0200

    Johnson napisał(a):

    > Akurat tutaj TVN nie mijał się z rzeczywistością. Ilość wybitych zębów
    > ma znaczenie i dla przestępstwa umyślnego i nieumyślnego - to "rozmiar
    > wyrządzonej szkody" 115 §2 kk - to chyba dość oczywiste.

    Decydujacym kryterium czy jest brane mMIEDZY INNYMI pod uwage?
    Mial miejsce wypadek drogowy, sad najwyzszy nie chcial uchylic
    immunitetu sedziemu ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna,
    TVN pojechal z sedzia oraz z deyyczja przyjmujac jako decydujace fakt
    utraty
    kilku zebow w tym wypadku przez dziewczynke ktora siedziala w
    samochodzie w ktory uderzyl samochod sedziego ktory wyprzedzal inny
    samochod.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".