    From: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szczekanie psa...
    Date: Fri, 07 Apr 2006 16:34:10 +0200

    On 4/7/2006 4:11 PM, Przemek R. wrote:

    > Twoj przyklad nie za bardzo pasuje, u ciebie ktos pod twoim balkonem sra
    > natomiast w przypadku domku jednorodzinnego srac moze jedynie pod oknem
    > wlasciciela. A przedowcy pewnie chodzilo o to ze by smierdzialo poza
    > granicami tego ogrodu pies musialby zakryc pradopdoobnie cala
    > powierzchnie swojej dzialki :)

    Dokładnie tak. Poza tym pod balkonem (dużo mniejsza powierzchnia) sra Ci
    zapewne nie jeden pies. Po drugie nie jest to teren prywatny (tak jak
    ogród właściciela posesji). Po trzecie (biorąc ilość tych odchodów na
    metr kw.) nie sądzę aby smród był aż tak uciązliwy dla sąsiadów. Weź
    jeszcze pod uwagę tempo rozkładu. Tak na marginesie zastanawia mnie
    jedno. Mam psa, mam ogród, mój pies załatwia w nim swoje potrzeby
    fizjologiczne. Mam upierdliwego sąsiada, który uparcie twierdzi, że z
    mojego ogrodu "jedzie" odchodami. Gdzie może zadzwonić i kto przyjedzie
    oraz z czym (sprzęt), aby poziom smrodu zmierzyć? No i czywiście czy są
    jakieś normy (miary) smrodu :)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor