  • Data: 2006-04-07 16:55:10
    Temat: Re: Szczekanie psa...
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/7/2006 4:40 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > _Obok_. Każde parterowe mieszkanie ma własny, mały ogródek.

    W czym problem ogrodzić? Np. jakiś niski siatkowy płotek takim, jakim
    np. spółdzielnia ogradza nowe sadzonki na osiedlowych podwórkach.

    > Konkretnych norm nie ma, ale uciążliwość pod paragraf podpada. Poza tym
    > jeszcze można IMHO kombinować po linii zagrożenia
    > sanitarno-epidemiologicznego (sąsiad rodziców, psiarz maniakalny,
    > dokarmia wszystkie psy w okolicy i przez to pleni wokół tasiemce).

    Zaraz zaraz. Rozmawialiśmy o _jednym psie_ na terenie ogrodu _własnej
    posesji_ a nie o prowadzeniu jakiegoś schroniska pod oknem.

    > Jakbyś ty zareagował, jakby ci sąsiad pod płotem (po swojej stronie)
    > załatwiał swoje potrzeby fizjologiczne?

    Szczerze mówiąc nie wiem. Nigdy nie byłem w podobnej sytuacji. Sam
    mieszkam z bloku na 1 piętrze więc do trawnika za blokiem, gdzie
    mieszkańcy wyprowadzają swoje czworonogi (tam wychodzą najchętniej, bo
    nie brudzą na trawnikach między blokami) nie mam tak daleko czy wysoko.

    > Trochę kultury, do licha!

    Tak! Tylko dalej odbiegamy od tematu. Teren prywatny i jeden pies a nie
    blokowiska i stado dokarmianej psiarni z tonami szamba.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor