  • Data: 2006-04-07 14:40:47
    Temat: Re: Szczekanie psa...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Dokładnie tak. Poza tym pod balkonem (dużo mniejsza powierzchnia) sra Ci

    _Obok_. Każde parterowe mieszkanie ma własny, mały ogródek.

    > zapewne nie jeden pies. Po drugie nie jest to teren prywatny (tak jak

    Status prawny na smród nie wpływa.

    [ciach]

    > fizjologiczne. Mam upierdliwego sąsiada, który uparcie twierdzi, że z
    > mojego ogrodu "jedzie" odchodami. Gdzie może zadzwonić i kto przyjedzie

    Może nie upierdliwy, tylko ma sprawny nos...

    > oraz z czym (sprzęt), aby poziom smrodu zmierzyć? No i czywiście czy są
    > jakieś normy (miary) smrodu :)

    Konkretnych norm nie ma, ale uciążliwość pod paragraf podpada. Poza tym
    jeszcze można IMHO kombinować po linii zagrożenia
    sanitarno-epidemiologicznego (sąsiad rodziców, psiarz maniakalny,
    dokarmia wszystkie psy w okolicy i przez to pleni wokół tasiemce).

    Jakbyś ty zareagował, jakby ci sąsiad pod płotem (po swojej stronie)
    załatwiał swoje potrzeby fizjologiczne?

    Trochę kultury, do licha!