  • Data: 2019-07-26 09:10:11
    Temat: Re: Swiry
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2019 o 07:58, J.F. pisze:
    > Shreku, zebys nie mowil, ze policja nic nie robi
    >
    > https://lubuskie.onet.pl/zielona-gora-odkrecily-gaz-
    i-uciekly-kim-sa-kobiety-ktore-doprowadzily-do-wybuc
    hu/nn27c82

    No swietnie - normalnie łamiąca wiadomość w sezonie ogórkowy - policja
    zrobiła co do niej należy, co prawda za późno, ale coś tam zrobiła.
    Czekam na "libację na skwrku"

    > Kobiety, kilka razy były karane za wykroczenia. Od 2017 roku

    Od 2017.

    > Biegli stwierdzili, że jest
    > niepoczytalna, zwrócili także uwagę na to, że może być niebezpieczna
    > dla otoczenia i powinna być leczona. Decyzja sądu w tej sprawie miała
    > zapaść pod koniec lipca.

    Może jakby dupy wcześniej ruszyli. No ale podobno się nie da. Środków
    nie ma - wszystkie kulsony wyszło do pilnowania schodów, łapania
    obywateli od koszulek i chodzących na czerwonym. btw - masz dowód, że
    jednak da się coś zrobić są ku temu podstawy prawne, ścieżka i
    procedury. Ale łatwiej jest poczekać, aż sam sobie krzywdę zrobi, komuś,
    albo popełni samobójstwo rozszerzone. A suweren się wkurwia nie na tych
    co nie robią co do nich należy, a na świra który w tym wszystkim jest
    najmniej winny. I najechętniej zamiast go leczyć to by go na stosie
    spalili, ale już po fakcie.

    > "Zaczęło się właśnie wtedy, kiedy jej córka wróciła z Warszawy.
    > Zaczęło się nagrywanie, podsłuchiwanie. Któregoś razu, jak schodziłam
    > ze schodów, to mnie popchnęła. Innym razem, jak szłam do kościoła, to
    > mnie wyzwała od najgorszych - mówi Teresa Herman. Kobiety miały
    > ubliżać także innej sąsiadce i jej dzieciom."
    >
    > I co - policja miala reagowac, bo ktos kogos nagrywa ?

    Popychanie, wyzywanie, ewidentne oznaki niepoczytalności.

    > Ale z drugiej strony ...
    > https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/spozniona-
    refleksja/j4tmb1t

    > Kiedy powinna tu policja reagowac, gdyby ktos zaczal latac po urzedzie
    > skarbowym z pistoletem ?
    > Na szczescie nie tak latwo u nas o pistolet czy kalasza :-)

    O nóż łatwo, o kuchenkę na gaz też.

    BTW - ostatnio gdzieś się koleś wysadzał gazem i dwa dni z nim
    negocjowali. Idę o zakład że "był dobrze znany policji". W tym problem -
    jak ktoś "jest dobrze znany policji" to ma swego rodzaju immunitet.
    Policja nic nie robi, bo jej to statystyki psuje i życie komplikuje, za
    to ma czas na uprzykrzanie życia obywatelom, a już zwłaszcza jak
    popełnią "czyn polityczny". Ktoś tu zapomniał od czego są - nawet nasz
    grupowy od razu przeszedł do punktu czwatego z ustawy o policji, a o
    punkcie trzecim (zapobieganie) albo zapomniał, albo nie zdawał sobie
    nawet sprawy z jego istnienia.

    --
    Shrek