  • Data: 2006-04-10 22:31:52
    Temat: Re: Swiadek koronny
    Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hehe kolego, gorze nam gorze! Klapki to ja mam gdzie trzeba, ale kiedy
    policja siedzi w barze z handlarzami i nic nie robi to ok? Ale jak
    trzeba kogos zamknac (nie pisze o malych komedach, tam rzecz jasna)
    to zamykaja kazdego kogo im palcem wskazac, i o To Mi Chodzi. I
    Tutaj zaczyna sie granica! Nie pisalem o bandycie którego wszyscy
    wokól znaja, o szarym czlowieku pisalem. Gdzie otoczenie jest
    zszokowane. A malo nam ludzi którzy siedzieli "bo ktos Cos
    powiedzial"! I nie tylko honor stracili ( a w malych miasteczkach
    latwo ), ale i rozum swój zjedli! Tak dziala nasza wspaniala
    policja! I nie pisz ze swiat taki jest jaki jest, bo ludzie swiatem
    rzadza i ludzie swiat zmieniaja( za duzo mojej filizofii). Ale jak
    policja tak dziala, ze mamy CBs i nowe organy tworza to znaczy ze
    policji juz nie ufaja , nie tylko policji ale i organom które juz
    dzialaja.
    P.S. Czy tok myslenia "kaczynskich" nie wydaje sie paranoidalny?