  • Data: 2004-09-21 16:54:02
    Temat: Re: Świadectwo Pracy
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/21/2004 6:47 PM, c0vaL wrote:
    > (szczegolne przypadki rozwiazania stosunku pracy)
    >
    > c) wygasniecia: UMOWA O PRACĘ ZAWARTA NA CZAS OKREŚLONY <--- to
    > jest to co napisał
    > (podstawa prawna wygaśnięcia stosunku pracy)
    >
    > i teraz tak nigdzie nie moge znalesc jakichkolwiek informacji na temat
    > lit. c) wiec pytam sie was
    > czy to jest napisane prawidlowo a jak nie jest to czy moge sie odwolac
    > do niego (swiadectwo pracy zostalo mi wydane jakies 2 miesiace temu)
    > poradzcie co moge zrobic.... pozdrawiam

    Jeżeli umowa była zawarta na czas określony, to dobiegła końca;
    jeżeli nie - świadectwo pracy jest wadliwe, masz prawo żądac jego
    sprostowania, jeżeli rozwiązanie umowy nastąpiłoby z naruszeniem Twoich
    uprawnień, to masz prawo egzekwować skutki tego naruszenia, np. zapłaty
    za okres wypowiedzenia, o ile obowiązywał.

    PZdr: Catbert