  • Data: 2009-01-04 22:33:07
    Temat: Re: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Na uczelni masz właściwie 90% dni urlopu. Byleś był na zaliczeniach
    > i tam gdzie "doktor czepia się za nieobecność".

    ok, widze ze dyskusja staje sie akademicka.
    Poniewaz nigdy z takim traktowaniem studenta sie nie spotkałem, i
    generalnie profesorowie zawsze rozumieli ze ktos wybrał studia zaoczne, bo
    pracuje i czasami praca wypada w dniu zajec, wiec takiego traktowania po
    prostu nie rozumiem.

    > Argument, że więcej mi wolno bo płacę powinien (i w tym przypadku
    > jak widać był) skutecznie tępiony. Płaci się za wiedzę, a nie
    > za naginanie regulaminu studiów do własnego widzi mi się.

    zdaje sie ze na razie próbuje byc.
    Płaci sie za wiedze - swietne...
    P.S. Widzi mi się... chyba widzimisię...

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran