  • Data: 2009-01-05 11:17:29
    Temat: Re: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Od: Cubus <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > Studiując to ja kupuje usługę nauczania i mam prawo za swoje pieniądze
    > oczekiwać szacunku i traktowania mnie jak klienta a nie jak śmiecia.
    > Niestety na naszych uczelnia jest silnie zakorzeniony zwyczaj
    > traktowania studentów jako zła koniecznego lub jak podwładnych którym
    > sie robi wielką łaskę że sie traci czas na ich nauczanie.
    >
    > Warto zobaczyć do ostatnich wniosków z kontroli uczelni, gdzie wyszło że
    > łamią one notorycznie prawo, oszukując studentów co do opłat i zasad jak
    > i programu nauczania.

    Oczywiście studenci są czyści jak łza. Nie ściągają, nie kopiują prac
    zaliczeniowych, sami piszą od A do Z prace magisterskie prowadząc przy
    tym rzetelne badania.

    Dlaczego więc studenci narzekają, że nie traktuje się ich jako poważnych
    partnerów? Zresztą jak napisał ostatnio jeden ze znanych (acz
    ekscentrycznych) publicystów: przeciętny dzisiejszy magister
    prezentuje niższy poziom niż przedwojenny maturzysta.