  • Data: 2009-01-05 14:44:56
    Temat: Re: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Idź do sklepu, powiedz sprzedawcy, że ma przyjść w niedziele i
    > otworzyć sklep, bo ty w sobotę nie mogłeś przyjść bo miałeś ważny
    > wyjazd. Zostaniesz wyśmiany i jeszcze długo będą o tobie opowiadać.

    to pójde do innego sklupu, bez łaski... filozofie

    > Niestety, to tobie się w głowie pomieszało. I tyle.

    gdyby to mnie to by było fajnie, ale niestety to pracownicy uczelni mają
    pomyrdane w głowach.

    co ciekawe takie traktowanie studentów jest częste na uczelniach
    państwowych, na prywatnych zwykle są całkiem inne układy.

    Koleżanka studiowała w stanach, i stwierdziła że tam uczelnia jest dla
    studentów a nie studenci dla uczelni jak w Polsce (w Polsce też studiowała)