    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straz miejska a dostep do informacji publicznej.
    Date: Mon, 13 Jan 2003 22:55:53 +0100

> [...]
    > publicznej, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    > wolności do roku.
    > Sorry za jeszcze jedno teoretyczne pytanie, ale w koncu to lista
    > dyskusyjna.
    > Czy jesli by odmowili oraz odmowili po ponownym rozpatrzeniu (a wiec
    sytuacja
    > bez "zabawy" z NSA lub sadem) to przeslanie w tym momencie zawiadomienia o
    > mozliwosci
    > popelnienie przestepstwa do prokuratury rejonowej byloby wyglupem? Dobrze
    > mysle? Wnioskuje sobie, ze prokurator moglby cos robic t y l ko jesli
    NSA
    > lub sad nakazalby udostepnienie informacji, a organ dalej by nie wykonal.

    Stary jestes rzeznikiem! Czemu takie odstepy? Pol dnia zajmuje mi ich
    wywalenie...

    1. Tak ponowne rozpatrzenie, a potem ewentualnie NSA

    2. spoko lubie odpowiadac jejeje...

    3. hmm... jezeli odmowia drugi raz (po ponownym rozpatrzeniu) to jest
    to zasadne, bo bedzie decyzja, ktora to przeciez uzasadnia.
    Wydaje mi sie, ze chyba dopiero gdyNSA uchyli ta decyzje i uzna, ze jest ona
    sprzeczna z prawem, to wtedy mozna cos dzialac z prokuratorem.
    To najrozsadniejsze. Moze ktos ma inne zdanie, spytaj innych...

    Konrad