  • Data: 2003-01-13 21:07:44
    Temat: Re: Straz miejska a dostep do informacji publicznej.
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad vel Legislator <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Zle kombinujesz, zapomniales juz o swojej kwalifikacji. Przypominam: wg.

    >art.4 ust. 1 pkt 4

    >ustawy o dostepie do inf. w zwiazku z art.6 ustawy o strazach gminnych straz

    >jest

    >jednostka org. sam. ter. czyli wnioskujac a contrario nie jest (wg mnie of

    >coz)

    No tak.

    >organem wladzy publicznej (art.4 ust. 1 pkt 1) czyli nie odwolujesz sie do

    >SKO lub

    >wojewody lecz wnosisz o ponowne rozpatrzenie tej sprawy przez straz (raczej

    >nic nie warte).

    Zawsze jest to wyczerpanie sciezki, po za tym prawie nic nie kosztuje.

    >Zle przeczytales, gdy jest to tajemnica INNA niz statystyczna. Jak jest

    >to tajemnica statystyczna to do NSA

    Oczywiscie. Niezauwazylem, ze od polowy zdania jest przeczenia INNA.

    Czyli odwolanie to -> ponowne rozpatrzenie, a pozniej proces lub NSA? (w

    zaleznosci od uzasadnienia odmowy)

    Jest jeszcze ostatni art. w tym rodziale.

    Art. 23. Kto, wbrew ciążącemu na nim obowiązkowi, nie udostępnia informacji

    publicznej, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia

    wolności do roku.

    Sorry za jeszcze jedno teoretyczne pytanie, ale w koncu to lista

    dyskusyjna.

    Czy jesli by odmowili oraz odmowili po ponownym rozpatrzeniu (a wiec sytuacja

    bez "zabawy" z NSA lub sadem) to przeslanie w tym momencie zawiadomienia o
    mozliwosci

    popelnienie przestepstwa do prokuratury rejonowej byloby wyglupem? Dobrze

    mysle? Wnioskuje sobie, ze prokurator moglby cos robic t y l ko jesli NSA

    lub sad nakazalby udostepnienie informacji, a organ dalej by nie wykonal.