  • Data: 2022-12-04 17:46:55
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Próbując mnie obrazić wcale nie powodujesz, że Twe argumenty są bardziej
    > przekonujące.

    NIe próbuję cię obrazić, tylko naprawdę nie wiem ja ci pomóc - na filmie
    który sam podałeś są dwa pasy do skrętu, w ggóglu są dwa pasy do skrętu,
    a ty mówisz, że nie widzisz... No jak ci można pomóc?

    > 10 sekunda, to nie jest ulica Reymonta, tylko przełączka
    > na alejach Mickiewicza.

    A twierdzisz tak na podstawie?

    Pisząc o jednym pasie piszę o wylocie z ulicy
    > Reymonta. Tam masz jeden pas  w lewo i jeden w prawo - przynajmniej na
    > Google. Tam się zaczyna ta historia.

    Historia zaczęła się wcześniej jak sztur sobie przypomiał że ma
    spotkanie a był na bani. Ale to nie ma żadnego znaczenia. Bo znaczenie
    ma że skręcali z dwóch pasów do skrętu i nie ma znaczenia co było pół
    godziny wcześniej.

    > Zdecydowanie się z Tobą nie zgadzam.

    Wcale się nie dziwię;)

    > - Wg trajektorii czerwonej jechał Stuhr. Skoro już zmienił pas na lewy -
    > czego podkreślam nie powinien moim zdaniem zrobić - to oczywiście
    > powinien ukończyć przejazd przez skrzyżowanie tą trajektorią, natomiast
    > on pojechał po żółtym śladzie.

    Więc z czym konkretnie się nie zgadzasz? Poza niczym nie popartym
    stwierdzeniem, że nie powinien zajmować lewego "na przełączce"?

    > Nie
    > ma, bo moim zdaniem  na tym skrzyżowaniu powinna być linia przerywana
    > biegnąca od pasa pomiędzy dwoma pasami do lewoskrętu na przełączce, do
    > przerywanego pasa pomiędzy skrajnym lewym, a środkowym pasem na alejach.
    > A tak, to z niczego nie wynika obowiązek wjazdu na lewy pas.

    NIe ma specjalnie znaczenia jak ty byś rozwiązał organizację ruchu na
    tym skrzyżowaniu bo obowiązuje oznakowanie a nie twoje pomysły. Naprawdę
    nie wiem czemu uważasz, że istniejące oznakowanie nie ma znaczenia a
    liczy się jak ty byś to zrobił. A kończąc twój wywód - nie ma obowiązku
    jazdy na lewy i nikt tak naprawdę nie twierdził że jest. Natomiast jak
    jedziesz na inny to musisz ustąpić pierwszeństwa tym co są po twojej
    prawej. Jak z jakiegoś powodu tak musisz to trudno, choć jest to akurat
    na tym skrzyżowaniu zupełnie pozbawione sensu. Są skrzyżowania gdzie ma
    sens, że prawy na prawy, a lewy na środkowy, ale na tym nie ma to
    żadnego sensu bo prawy to buspas. No i niezależnie od sesnu czy jego
    braku masz puścić tego co jedzie bardziej prawym pasem.

    > I cały ten wywód jest tylko o tyle, o ile Stuhr faktycznie zajął lewy
    > pas, a nie jedyne zjechał do środka, by dać miejsce na tym prawym pasie
    > dla motocyklisty jadącego przy prawym błotniku.

    Przecież masz film...

    > Z czego to wnosisz?

    Z praktyki. Za zwykła kolizji nie ma kary śmierci tylko kilkset złotych
    mandatu i punkty. Nikt cię nie powiesi, do pierdla nie wsadzi, nawet
    prawka nie zabierze (chyba że ci punkty wyszły).

    > Nie mam takiej pewności, ale ma to mniejsze znaczenie.

    Już nie będę pytał co powoduje twoje wątpliwości;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!