    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5c4f2831$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2ndma$jpq$1@node2.news.atman.pl>
    <5c4f5a56$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2phhn$8bf$1@node1.news.atman.pl>
    <5c5074ef$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$8$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c51fe4c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c521c27$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <GNp4E.372594$UB1.308005@fx06.ams1> <q2u3im$k5i$1@node2.news.atman.pl>
    <5c5361d1$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6lqo6lud8o08$.dw7z7811vp9$.dlg@40tude.net>
    <5c539c4b$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Stefan W
    Date: Fri, 1 Feb 2019 17:14:42 +0100

    dyskusyjnych:5c539c4b$0$485$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 31-01-19 o 23:45, J.F. pisze:

> [...]
    >>> procedura. Policja może zatrzymać osobę w sposób oczywisty

    >Nikt nie ma.

    >No właśnie

    >No właśnie.

    Ale moga przesluchiwac obce osoby, czy nie moga ?

    Bo przypominam, ze podejrzewamy iz Policja "nic nie zrobila", tylko
    podrzucila smierdzace jajo na inne biurko, doskonale wiedzac, ze tamci
    moga jeszcze mniej niz oni.

    >Często wysyłają.

    Cos tam mowiono, ze taka procedura.

    Procedura zapewne ustanowiona po to, zeby Policja mogla cos zrobic :-P

    >Gdyby lekarze tak napisali w opiniach, to by była podstawa do
    >przekazania go do szpitala zamkniętego po zwolnieniu.

    Nie znam przepisow w tym wzgledzie, ale tak mi sie wydaje, ze wielu
    lyka i chodzi wolno.

    >Też nie. No zajrzyj. To łatwo wygoglujesz.

    >To bez znaczenia, gdzie zadzwonisz - nadal nie Policja.

    Ja tylko o tym, ze skoro na jakies PCR zadzwonilem, to to nie byla
    czynnosc procesowa i sie nie liczy :-P

    >Może gdzieś tak przyjeżdża.

    No zaraz, jak zadzwonie na 997 i powiem ze bomba jest w galerii, to
    co - Policja zaprasza na komisariat, bo bez podpisanego zgloszenia nic
    nie moze zrobic ?
    Czy wysyla powiadomienie do galerii listem poleconym za potwierdzeniem
    odbioru ?

    A nie, gdzie tam, poczta za droga, wysyla dzielnicowemu, zeby
    dostarczyl do galerii :-)

    J.