  • Data: 2019-02-01 07:20:09
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że gdzieś jest bomba można zweryfikować w sposób w miarę prosty
    > poprzez sprawdzenie. A jak zweryfikować, czy popełni przestępstwo?

    Brunona k. zamknęli, a nie poczekali aż rzeczywiście sejm w kosmos wywali.

    Naprawdę - albo masz rację i służby na informację o poważnym zagrożeniu
    bezpieczeństwa publicznego nic nie moga (a takim jest świr planujący
    wielkie rzeczy w samolocie), i wtedy jesteśmy w czarnej dupie i tylko
    temu, że tekturowa Polska leży na światowym zadupiu zawdzięczamy, że nie
    ma co drugi dzień zamachu, albo po prostu nie masz racji.

    W pierwszą opcję nie chce mi się wierzyć. Logika też podpowiada mi, że
    tekturowe państwo z drugiej opcji nie przetrwałoby dekady. Może po
    prostu skoro policja i SW nic nie może to trzeba dzwonić do abwery? A
    jak nie to nad dół czyli na lotnisko i niech kapitan decyduje, skoto
    państwo za słabe.

    Shrek