  • Data: 2019-02-01 13:39:53
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-01 o 11:46, Kris pisze:

    > Dla ścisłości:
    > -nie miał identyfikatora

    Możliwe.
    Jakiś identyfikator był, bo zbierali z niego materiał biologiczny. Potem
    nie śledziłem tak szczegółowo.

    Co nie zmienia istoty.

    > -z nożem chodził codziennie- tak opowiadał dziennikarzowi jego kumpel.
    > Mówił ze Stefan praktycznie cały czas nosił przy sobie nóż

    Czyli to nie był przypadek, że miał nóż. Nie wracał ze sklepu z nożami,
    bo akurat mu się w kuchni skończyły.

    I tak przypadkiem przechodził koło tej przypadkowej sceny i właśnie
    wtedy mu się zachciało podźgać przypadkowo spotkaną na tej scenie osobę.
    Przypadkiem to był prezydent miasta, przypadkiem kojarzony z PO.
    Pech taki.

    To zdecydowanie nie wyglądało "na działanie dość przypadkowe".

    Pozdrawiam
    Piotr