  • Data: 2019-02-01 09:52:17
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Z przecieków prasowych wiadomo, że matka przyszła i powiedziała, że syn
    > planuje "coś wielkiego z udziałem broni", a nie zamach terrorystyczny.
    > Weź i pomyśl. Mieli wszcząć śledztwo w sprawie przygotowania do czegoś
    > wielkiego, w nieustalonym czasie, ale nie wcześniej niż w dniu wyjścia z

    Od tego mają rozum, aby to jakoś ogarnąć - przecież wiadomo, że matka
    mogła coś pokręcić w szczegółach. Co powinno MZ się zrobić to
    monitorować. Np. udać się na lotnisko, jeśli otrzymanoby informacje, że
    znajduje się na liście pasażerów. No chyba, że nie ma systemu, który
    faktycznie dotyczyłby osób potencjalnie niebezpiecznych. Wtedy trudniej.

    --
    Marcin