  • Data: 2019-01-27 16:01:03
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie słyszałem o tym, ale wątpię, by je budowano w oparciu o telefony z
    > Policji.

    Również watpie, skoro policjant nie widzi powodu, żeby poinformować ich
    o tym, że schizofrenik z zamiarem zrobienia czegoś dużego zamierza się
    wbić do nich na pokład. Niby jak mają go wpisać, skoro nie uznano za
    stosowne ich poinformować?

    > Groźba karalna podlega ściganiu, jeśli wzbudza u straszonego obawę
    > spełnienia. Jeśli sprawca wskazał konkretnego mordowanego, to można go
    > zapytać, czy czuje się wystraszony. Ale jeśli to ma być "wielka rzecz",
    > to od kogo wniosek przyjąć?

    No dobrze - załóżmy, że czuje się zagrożony - co dalej - przecież
    straszący jest wolnym człowiekem?

    > No, jeżeli jeszcze mówi o morderstwie, no to można by właśnie opiekę
    > społeczną powiadomić,

    Zaraz - opiekę społeczną? Przecież oni jak sam powiedziałeś osiągną
    jakiś efekt za prarę lat (o ile wogóle). Kowalskiego zaciuka przez ten
    czas kilkaset razy.

    Czyli jednak coś można?

    Shrek