    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Stefan W
    <q2glu4$e0m$1@node2.news.atman.pl> <q2hed8$ckg$1@node1.news.atman.pl>
    <q2heuo$81n$5@node1.news.atman.pl>
    <5c4c5690$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2hn71$kkh$1@node1.news.atman.pl>
    <5c4c6477$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2hovn$mcj$1@node1.news.atman.pl>
    <5c4c6a66$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2hv8c$s8o$1@node1.news.atman.pl>
    <5c4cb416$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2idfs$9f1$1@node1.news.atman.pl>
    <5c4ce15e$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 27 Jan 2019 03:21:12 GMT

    On 2019-01-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > napisać, że jak nic nie jedzie, to można iść. Sądzisz, ze mnie nie
    > wk...wia, jak jadę w nocy i widzę idiotę, który najpierw naciska
    > przycisk świateł, a potem uznawszy, że nic nie jedzie idzie na
    > czerwonym, a ja muszę stać przed pustym przejściem obserwując, jak on
    > sobie już dwie przecznice dalej spaceruje? To co piszesz ma sens, ale
    > wymaga zmiany w ustawie. Tylko, ze zaraz znajdą się ludzie, który będą
    > protestować, że te niedobre samochody nam połowę populacji na tych
    > przejściach dla pieszych pozabija.

    To tak teoretycznie/formalnie, bo praktycznie to wiemy że: policja nie
    jest w stanie ogarnąć wszystkiego. Jest to fizycznie niewykonalne, czego
    pewnie tłumaczyć akurat Tobie nie trzeba. Tyle, że oznacza to, że coś
    policja musi odpuscic aby móc zając się innym czymś. Pytanie, dlaczego
    własnie nie odpuszcza (często) takich pierdów?

    --
    Marcin