    From: Oyer <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stawiennictwo obowiązkowe
    Date: Fri, 07 Mar 2008 12:27:27 +0100

    m...@g...com wrote:

    > Witam,
    > moja żona dostała wezwanie jako świadek. Chodzi o proces o
    > odszkodowanie, który założyła firma mojej żony firmie transportowej.
    > Żona była zamieszana w "sprawę", ponieważ zlecała ten transport.
    > Odbyło się już kilka rozpraw i teraz ma odbyć się kolejna. Problem
    > jest tego typu, że żona przebywa na urlopie wychowawczym z małym
    > dzieckiem, a rozprawa ma się odbyć 150km od miejsca zamieszkania.
    > Probowałem googlować, żeby samodzielnie znaleźć odpowiedź na to
    > pytanie, ale wątki które znalazłem dotyczą spraw karnych i raczej
> [...]

    zwróć się z tym pytaniem do jednej lub kilku (nie wiadomo, która szybciej
    odpowie) pradni prawnych.
    Te poradnie prawne udzielają bezpłatnych porad prawnych. Odpowiedź
    uzyskujesz pisemnie. Najlepiej wyślij zapytanie jeszcze dziś.

    a tu masz ich adresy:
    http://www.fupp.org.pl/index.php?id=poradnie_polska

    mam nadzieję, że pomogłem
    Oyer