    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spytaj milicjanta
    Date: Tue, 1 Aug 2023 17:23:20 +0200
    <ua8ja7$gr8$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <162vv0yct0ew4$.1k3kjyc6q7n7v.dlg@40tude.net>
    <ua8k8u$gr8$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <g7uvlwdytqtp$.1aaj4cjezwbfx$.dlg@40tude.net>
    <ua8qsi$hf6$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v...@4...net>
    <ua9dl8$164$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1sxopd1t4950a$.1tzlq9pcnpk2b$.dlg@40tude.net>
    <uaaite$k53$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <13gn50jwk1j3r$.1axa20imtrszr$.dlg@40tude.net>
    <uab4oe$u04$2$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Tue, 1 Aug 2023 16:30:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Już Ci pisałem, że problemem było nieudzielenie pomocy, a nie sam fakt,
    > że je wieźli.

    Jakby to było problemem, to by ich komendant ze służby od razu wyp*,
    bo to jednak ciężkie przestępstwo.

    Prawdziwym problemem było to, że zapakowali dziewczyny do radiowozu
    najwyraźniej nielegalnie, w jakim celu to chyba nie ustalimy,
    potem coś świrowali i na drzewo wpadli (hm, w jakies odleglosci od
    miejsca zapakowania?), a potem im sie wydawało, ze najlepiej bedzie
    wygonic dziewczyny z radiowozu.
    Pech chciał, ze jedna sie przy tym troche połamała.
    Inaczej może nie byłoby śladu, i byłaby to zwykła "kolizja drogowa",
    jakich w policji być nie powinno, ale się zdarzają.

    Nie wiem czy to połamanie było jakos szczegolnie widoczne,
    bo jakby było, to ciekawe jak by sie zachowali.

    Z jednej strony najwyraźniej grożąca odpowiedzialność za ten przewóz
    osób, z drugiej - moze jakies poczucie obowiązku mieli.

    Ale możesz sie zastanowić, co by Prawdziwy Policjant zrobił,
    jakby świadków nie było. Np zapakowali pijaczka do radiowozu,
    zamierzajac wywieźc 10 km za miasto, co jak sam pisałeś sie zdarzało,
    a moze zdarza, a tu pech po drodze, poslizg, drzewo i trup z tyłu.
    Wzywać prokuratora,karetkę, czy trupa do lasu?

    A jeśli nie trup, tylko rzęzi? Wezwac karetkę,
    zaciągnąc do lasu, czy zaciągnąc do lasu i dobić ?

    Bo jak zatrzymanego wiozą, to zakładam, że zgłoszony, i tak sie da ...
    choc jakby tak powiedziec, ze skorzystał z wypadku i uciekł ?
    Ale personalia spisane, jak nie wróci do domu, to odkryją szybko.

    J.