    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spytaj milicjanta
    Date: Mon, 31 Jul 2023 11:56:16 +0200

    On Fri, 28 Jul 2023 22:42:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Przy czym dowód na to, w jaki sposób nabyła, to pewnie mieli w
    > najlepszym razie następnego dnia.

    A i to nie wiadomo, czy telefon nadal nie przydatny dowodowo.

    > Nie mam zielonego pojęcia. owa o ty, że policjantki wchodziły do
    > gabinetu i przeszkadzały. Może się coś dowiedziały, a może nie. Tak, czy
    > inaczej dowodem to, co powiedziała nie było. Mogło ukierunkować

    Ale skoro byla nietrzezwa, to po co wchodzily/li ?

    > Jeśli nie, to stwierdzenie, że współpracowała i wskazała komputer, jako
    > urządzenie, przy użyciu którego kupiła tabletkę jest dziwne.

    Pare tam dziwnych rzeczy sad wyszukał :-)

    > Raczej w notatkach i protokołach z czynności.

    > Trzeba być medykiem, by wiedzieć, co utrudnia, a co nie. Lekarz bada
    > ginekologicznie pacjentkę, czy w ty rozmowa z policjantką przeszkadza?

    Policjantka? "notatki mł. asp. Kamila Zapióra" jest dwuznaczne,
    bo Łukasz to juz nie wygląda na policjantkę.

    > Pomaga? >

    Ale ale - wpisujesz w notatke "nie utrudniałem czynnosci medycznych"?
    Pewnie nie, bo utrudniac nie wolno :-)

    Wiec skąd taka treść w notatce?
    Czyzby już wyjasnienia w wewnętrznym "śledztwo" z powodu skargi
    kobiety/adwokata ?

    > Tyle, ile trzeba. Do opinii kupuje się w sklepie. Kilka jest pod ręką,
    > by były gotowe. Kopi równowaznej nie robi się 1:1 na inny dysk, tylko do
    > pliku EnCase. One mają mniejszą objętość, niż dysk.

    Moj dysk ma 10% wolnego.

    > On też? Wszyscy, przeciwko Tobie!

    > Wiele zależy od czynnika ludzkiego, ale jak ktoś ogarnięty, to można w
    > 1~2 godziny ogarnąć.

    Ale najpierw prokurator bedzie dwa tygodnie rozpatrywał ?

    > Jeśli świadek współpracuje i nie piętrzy problemów,
    > to w ogóle niczego zatrzymywać nie trzeba. Świadek zeznaje, że tabletkę
    > kupił na określonej stronie - wchodzisz na stronę, zapisujesz ją jednym
    > z licznych serwisów do pdf i drukujesz.

    A moze skłamał ?

    > Jeśli email dostał
    > potwierdzenie, to drukujesz email oraz nagłówek techniczny. Nie ma
    > sensu, bym się tu popisywał elokwencją, ale generalnie w ogóle Ci
    > urządzenie, ani jego obraz nie jest potrzebne. Nie musisz tego poddawać
    > oględzinom, ani wysyłać do biegłego.

    No ale kto ma to zrobic - mł. asp., prokurator, czy juz jednak jakis
    policyjny technik, ktory bedzie jutro ?
    Czy taki śledczy, jak Ty - ale to też jutro.
    A jutro pacjentka ciagle lezy w szpitalu.

    > Pewnie Cię to zdziwi, ale Policja nie ma uprawnień kontrolnych.

    Troche mnie zdziwi, bo wszak przestępstwo (domniemane), a do tego
    policja uprawnienia ma.
    No ale nie ma sprawy - przekaże donos właściwym organom, i wszyscy
    będą zadowoleni.

    Czy odpowie, ze nie ma uprawnien, wiec nie ją trzeba zawiadamiać?

    J.