  • Data: 2023-07-31 10:40:53
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jul 2023 10:29:24 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Zwłaszcza, jak nie ogarnia słowa pisanego i sam sobie wymyśla takie
    > kazusy, z którymi walczy. Niestety, nikt nie jest doskonały i zdaję
    > sobie z tego sprawę.

    No to może napisz jeszcze raz, jak was ucza - wolno porozmawiac z
    osobami, czy nie wolno ?

    Koledzy z drogówki nie dywagują, tylko pytają "co tu sie zdarzyło",
    ale moze bezprawnie.

    W tym przypadku jednak kobiecie nie mozna było postawic zarzutów,
    czy kulsony o tym wiedziały, to nie wiem, ale przesluchac mogly
    jedynie jako swiadka.

    No chyba, ze jakies poboczne zarzuty, na sprowadzenie tych pigulek np.

    J.