  • Data: 2023-07-27 22:03:36
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2023 o 20:37, J.F pisze:
    > Sama pojechała, karetka zawiozła, policjanci zawiezli ... tzn karetkę
    > wezwali? Czy ten operator 112 karetkę wysłał?

    Nie chce mi się szukać, ale o ile pamiętam, to było tak, że lekarz
    psychiatra zadzwoniła na 112 i powiadomiła, że Joanna P. zamierza
    popełnić samobójstwo z powodu uprzedniego wywołania u siebie aborcji.
    Algorytm przewiduje w takim wypadku zadysponowanie patrolu Policji oraz
    karetki. Policja z reguły jest szybciej, bowiem dysponowany jest
    najbliższy wolny patrol. Patrol jest w ruchu. Pogotowie dyżuruje w
    stacji i załoga musi wsiąść i dojechać. Oczywiście, jak nie ma wolnego
    patrolu, to pogotowie może szybciej dojechać.
    --
    (~) Robert Tomasik