  • Data: 2023-07-28 10:51:34
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jul 2023 06:31:56 +0200, Shrek wrote:

    > No więc jakie miało że ta babka miała 1,5 promila?

    źle zapamiętała postępowanie policjantów, i ogolnie awanturująca sie
    była :-) :-(

    > Wyjaśnisz?

    Do pobrania krwi na badanie alkoholu, nie można odkażać skóry środkami
    zawierającymi alkohol.

    Ale ... mozliwe, ze jej wenflon założyli.
    Ile tam musi minąc od odkażania do pobrania aby alkohol wywietrzal,
    to nie wiem ... jak załozyli wenflon, to chyba w miare od razu pobrali
    krew na badanie ...

    J.