  • Data: 2023-07-28 16:46:23
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Strasznie to wszystko racjonalizujesz i na tym poziomie trudno się z
    > Toba nie zgodzić, tylko że problem jest taki, że przy tego typu
    > sytuacjach zawsze należy patrzeć jakie dobro się poświęca w jakim celu.
    > Upodlenie i zaszczucie kogoś to bardzo powazny kaliber. To coś co godzi
    > w uniwersalnie uznane wartości jak godnośc i wolność osobista. Nie
    > sądzę, żeby cień szansy na znalezienie wyimaginowanego pomocnika takiej
    > aborcji był wystarczającą przesłanką aby tak potraktowac te kobiety.

    Ja pójdę dalej. Ściganie pomocnika w sytuacji, gdy sam sprawca nie
    popełnia przestępstwa jest jeszcze bardziej kuriozalne. Ba, ten sprawca,
    który nie jest sprawcą jest zainteresowany, by pomocnika nie ścigać.
    Uważam, że całe to zdarzenie po prostu przerosło biorących w nim udział
    i to nie tylko policjantów.

    --
    (~) Robert Tomasik