  • Data: 2023-07-28 09:09:45
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W znanych mi wypadkach zawiadamiający zasłania się tym, że on nie wie,
    > czy tak jest, tylko pisze, że może tak być. Ale Policja i tak to
    > wszystko musi zbadać, więc trzeba zebrać ekspertów z wszystkich tych
    > dziedzin, ustalić jakiś wspólny termin i wreszcie udać się do tego
    > sklepu.

    Aaaa....leeee... przy zgłoszeniu podejrzenia o oszustwo, kiedy
    zgłaszający nie wie, czy tak jest, tylko pisze, że może tak być, to
    wtedy policja nie musi wszystkiego badać, bo zgłaszający musi
    przedstawić dowody na oszustwo, bo sprzedawca przecież mógł być na
    urlopie i zapomniał wysłać, więc oszustwa nie było, zgłoszenie wrzuca
    się do szafy i czeka na ustawowy termin umorzenia.

    No to musi wszystko zbadać, zebrać ekspertów z wszystkich dziedzin, czy
    nie musi, bo może trafić na czynnik ludzki i nic się nie da zrobić?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr