  • Data: 2006-12-01 14:17:09
    Temat: Re: Sprzet z serwisu uszkodzony
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalnie bym to olal tylko ze jestem ciety na ten serwis bo w sumie juz 2
    > miesiac mi trzymaja DVD w naprawie i za kazdym razem ta sama usterka jest
    > po 2 dniach. Najgorsze jest to ze zlewaja mnie po maksie i nawet gosc sie
    > przyznal ze szajs wciskaja klientom (szkoda ze go jakos nienagralem)....

    Poproś o rozmowę z kierownikiem tego serwisu lub z dyrektorem placówki. Im
    wyżej tym lepiej, ja zawsze rozmawiam z dyrektorem placówki (za wszelką
    cenę).
    Wyżyj się na tym gościu, wylej na niego wiadro pomyj najlepiej przy
    pracownikach i klientach a potem przeproś że to z powodu głębokiej
    frustracji spowodowanej obsługą przez pracowników serwisu. Zażądaj wymiany
    sprzetu na nowy z uwagi na uszkodzenie i wielokrotne naprawy. W trybie
    NATYCHMIASTOWYM.
    Masz 90% szans że wymienią Ci sprzęt od ręki.
    Jeżeli nie wymienią poinformuj że zgłosisz sprawę do władz spółki (jeżeli to
    np serwis w markecie siecie europejskiej) i zrobisz raban w lokalnej prasie
    na temat obsługi klientów a ponadto, że kupisz sprzęt w innym miejscu i
    zażądasz na drodze sądowej wyrównania kosztów i odszkodowania (KC).

    Musisz być stanowczy i zdecydowany, ale jdnocześnie spokojny i nie możesz
    dać się wyprowadzić z równowagi.
    Przyjmij do wiadomości że pracownicy serwisu i ich kierownik cie zleją bo im
    się nie płaci za standardy obsługi klienta tylko za 8 godzinny dzień
    pracy.Musisz rozmawiać z kimś z "góry"
    Najlepiej sprawiać wrażenie gościa któremu nie zależy i który dziala już w
    tym momencie dla zasady, słowem dla zasady i bezinteresownie może narobić
    smrodu całej placówce. Łącznie z tym że dla przyjmeności kupisz sobie inny
    sprzęt a ich pozwiesz do sądu dla samej draki i zaprosisz na proces gazety z
    grupy "szmatławców".
    To działa. Przynajmniej w moim przypadku.