  • Data: 2006-12-01 14:20:53
    Temat: Re: Sprzet z serwisu uszkodzony
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.12.2006 Jaro <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl> napisał/a:
    > Nie rzuca sie jakos w oczy od razu ale jak sie przyjrzysz to widac ze jest
    > zarysowany panel jakims srubokretem prawdopodobnie przy otwieraniu bo jest
    > to przy metalowej pokrywie. Rysa ma z 1mm grubosci i 1cm dlugosci. 99% ludzi
    > by to olalo ale ja pedantycznie podchodze do sprzetu jaki mam w domu i
    > odrazu to zobaczylem. Pytam sie jakie mam szanse na jakakolwiek batalie bo
    > jak nie mam to dzisiaj jade po to DVD zeby miec na czym w weekend ogladac.

    No szanse pewnie masz tylko, że jak się uprą to się to w sądzie skończy i
    zajmnie kupę czasu. Obawiam się ponadto, że roszczeń będziesz mógł
    dochodzić na zasadach ogólnych kc. Najlepiej chyba zrobisz, jak zadzwonisz
    do swojego lokalnego oddziału Federacji Konsumentów i poprosisz ich o
    pomoc. Może serwis się przestraszy :)

    --
    Marcin