  • Data: 2006-12-02 00:27:37
    Temat: Re: Sprzet z serwisu uszkodzony
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.12.2006 Tomek <t...@w...pl> napisał/a:
    > Serwis odmówił naprawy twierdząc, że pewnie im taki przyniosłem. Ja
    > podejrzewam, że przy okazji rozkręcania aparatu uszkodzili coś w
    > mechaniźmie wizjera.
    >
    > Co w tej sytuacji? Kto powinien ponieść koszt naprawy i na kim ciąży
    > obowiązek udowodnienia, że wina powstała bądź nie powstała w serwisie?

    MZ analogicznie do problemu inicjatora wątku - serwis twierdzi, że taki
    przyniosłeś, to niech to udowodnią. Mam tylko pewne wątpliwości, co jeśli
    wada nie jest oczywista.
    Oczywiście sprawa się skomplikuje, jeśli zauważyłeś usterkę dopiero w
    domu.

    > Dodatkowo, kiedy przesłano mi wycenę naprawy uszkodzonego wizjera,
    > wyceniono naprawę na 120 zł, na co się zgodziłem. Po jakimś czasie
    > poinformowano mnie, że naprawić mogą, ale za 230 zł, bo w poprzedniej
    > wycenie zapomnieli uwzględnić części kosztów.
    >
    > W tym przypadku wydaje mi się, że racja była po mojej stronie i ich
    > obowiązkiem było naprawić w niższej cenie, gdzyż ich wycena naprawy była
    > jednocześnie ofertą. Mam rację?

    Podejrzewam, że tak (pies może tkwić jak zwykle w szczegółach :).

    --
    Marcin