eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzet z serwisu uszkodzonyRe: Sprzet z serwisu uszkodzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzet z serwisu uszkodzony
    Date: Fri, 1 Dec 2006 15:17:09 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <ekpdbk$4sc$1@news.interia.pl>
    References: <45701db6$0$17942$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <b8Wbh.21117$J5.18557@trnddc04>
    <45702092$0$17943$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: vampir.opella.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1164982452 5004 62.29.140.82 (1 Dec 2006 14:14:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Dec 2006 14:14:12 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: jacek.leszczuk % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:430419
    [ ukryj nagłówki ]


    > Normalnie bym to olal tylko ze jestem ciety na ten serwis bo w sumie juz 2
    > miesiac mi trzymaja DVD w naprawie i za kazdym razem ta sama usterka jest
    > po 2 dniach. Najgorsze jest to ze zlewaja mnie po maksie i nawet gosc sie
    > przyznal ze szajs wciskaja klientom (szkoda ze go jakos nienagralem)....
    >
    Poproś o rozmowę z kierownikiem tego serwisu lub z dyrektorem placówki. Im
    wyżej tym lepiej, ja zawsze rozmawiam z dyrektorem placówki (za wszelką
    cenę).
    Wyżyj się na tym gościu, wylej na niego wiadro pomyj najlepiej przy
    pracownikach i klientach a potem przeproś że to z powodu głębokiej
    frustracji spowodowanej obsługą przez pracowników serwisu. Zażądaj wymiany
    sprzetu na nowy z uwagi na uszkodzenie i wielokrotne naprawy. W trybie
    NATYCHMIASTOWYM.
    Masz 90% szans że wymienią Ci sprzęt od ręki.
    Jeżeli nie wymienią poinformuj że zgłosisz sprawę do władz spółki (jeżeli to
    np serwis w markecie siecie europejskiej) i zrobisz raban w lokalnej prasie
    na temat obsługi klientów a ponadto, że kupisz sprzęt w innym miejscu i
    zażądasz na drodze sądowej wyrównania kosztów i odszkodowania (KC).

    Musisz być stanowczy i zdecydowany, ale jdnocześnie spokojny i nie możesz
    dać się wyprowadzić z równowagi.
    Przyjmij do wiadomości że pracownicy serwisu i ich kierownik cie zleją bo im
    się nie płaci za standardy obsługi klienta tylko za 8 godzinny dzień
    pracy.Musisz rozmawiać z kimś z "góry"
    Najlepiej sprawiać wrażenie gościa któremu nie zależy i który dziala już w
    tym momencie dla zasady, słowem dla zasady i bezinteresownie może narobić
    smrodu całej placówce. Łącznie z tym że dla przyjmeności kupisz sobie inny
    sprzęt a ich pozwiesz do sądu dla samej draki i zaprosisz na proces gazety z
    grupy "szmatławców".
    To działa. Przynajmniej w moim przypadku.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1