eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaz reklamacja › Re: Sprzedaz reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz reklamacja
    Date: Tue, 31 Jan 2006 08:24:53 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 29
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <l...@z...router>
    References: <drkpp8$oqi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm139.omega235.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1138667317 3597 218.186.235.139 (31 Jan 2006 00:28:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2006 00:28:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:363174
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 30.01.2006 heh <b...@w...pl> napisał/a:
    > Jestem producentem pokrowcow i toreb. Nie tak dawno sprzedałem pokrowiec
    > ktory ktory nie był takiego koloru jaki sobie zyczył klient. Oczywiscie
    > zaszła pomyłka rzekomo klient ządał taki kolor ja wykonałem inny.
    > Pomyłka mogła zajsc. Ale sprawa wyglada inaczej. Kupujacy napisał mi
    > emaila ze jesli nie wysle drugiego pokrowca w ciagu 7 dni sprawe zgłasza
    > na policje o oszustwo. Ja zawsze dochodze do porozumienia i wymieniam

    Niech zgłasza. Oszustwo miałoby miejsce wtedy jeśli działałbyś z takim
    zamiarem.

    > towar. Jednak klient chce drugi pokrowiec nie odsyłac tego ktory ma i
    > jak dostanie ten drugi to odesle ten nie dobry. Według niego 7 dni jest
    > reklamacja włącznie z niedzielą. Aha ja chce temu klientowi oddac

    Podałeś za mało szczegółów nt. samego zakupu, ale 7 dni to to nie jest z
    pewnościa, chyba że tak się umówiliście.

    > pieniadze jak odesle mi pokrowiec wlacznie z kosztami przesyłki. Klient
    > nadal sie upiera i dalej mnie straszy. Chyba oddanie pieniedzy to jest
    > dobre wyjscie a reklamacje mjozna uznac jesli zobaczy sie ten wadliwy
    > towar a nie na słowo. Co powinienem zrobic. Pozdrawiam i cezkam na odp.

    w przypadku ogólnym:
    1) klient powinien odesłać Ci towar ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
    2) jeśli uznasz reklamację to koszty przesyłki powinienes pokryć Ty.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1