eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość - zmiany › Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
  • Data: 2011-08-09 08:43:13
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (09.08.2011 10:17), Zbynek Ltd. wrote:
    > Elo
    >
    > No i następują zmiany w sprzedaży na odległość.
    >
    > W skrócie:
    > Przy zwrocie towaru, sklep musi zwrócić także za wysyłkę do klienta.
    > Klient płaci tylko za wysyłkę do sprzedawcy.

    Z jednej strony z sensem, bo dla klienta towar+wysyłka to komplet.

    Z drugiej strony, to klient wybiera sposób wysyłki, zaś wg KC
    odpowiedzialność sprzedawcy kończy się w momencie nadania towaru.

    Czyli jeżeli klient sobie zażyczy żeby mu wysłać superdobrym i drogim
    kurierem, sprzedawca będzie musiał kombinować, czy się zgodzić i dodać
    do ceny "ubezpieczenie" od ryzyka zwrotu, czy też nie godzić się na to i
    wysyłać tylko najtańszymi/pocztą.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1