eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ? › Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
  • Data: 2010-07-06 16:47:26
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-07-06 18:39, Marccco pisze:
    > Witam!
    > Przymierzam się zakupu aparatu fotograficznego. Zależy mi na czasie,
    > dlatego zakupu chciałbym dokonać przez internet. Co, jeśli się okaże, że
    > aparat nie spełnia moich oczekiwań? Czy będę miał możliwość zwrotu
    > zakupionego towaru w ciągu 10 dni? Czy sklep będzie miał obowiązek
    > zwrotu wszystkich wpłaconych przeze mnie pieniędzy związanych z tym
    > zakupem? Czy przez okres 10 dni będę miał możliwość zapoznania się z
    > zakupionym towarem, to znaczy włączenia, zrobienia przykładowych zdjęć,
    > itp. Na tej podstawie chciałbym sobie wyrobić opinie o sprzęcie i
    > zdecydować czy zakupiony sprzęt spełnia moje oczekiwania, czy też nie.
    >
    > Pozdrawiam.

    Teoretycznie, czy praktycznie?
    Praktycznie - odsyłasz na Twój koszt. (Czyli już parędziesiąt zł w
    plecy). Zapoznaj się szczegółowo z zasadami zwrotów u konkretnego
    sprzedawcy. Zwłaszcza sprawdź po jakim czasie odeśle Ci kasę i zastanów
    się, co zrobisz jeśli jednak nie odeśle. Szczególik: prawo zwrotu
    przysługuje tylko konsumentowi, a więc np. firmie - już niekoniecznie.

    Jeśli potrzebujesz zabawkę na jedną imprezę, to raczej pożycz od kolegi.


    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1