  • Data: 2004-07-05 10:56:32
    Temat: Re: Sprzedawca i bilety
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Sito pisze:

    > Kioskarze mają marżę 5% od wartości biletu. Średnio bilet kosztuje ok, 1,5
    > złotego. Marża wybosi więc 7-8 groszy. Może nie majątek, ale akurat tych
    > biletów to sprzedaje się generalnie na pęczki. Jeśli zaś masz kolekturę z
    > miesięcznymi, to...
    > AS

    Po pierwsze jak juz licysz, licz porzadnie...jest 7 groszy NETTO..
    od tego nalezy odliczyc podatek i kawalek tasmy na paragon fiskalny
    (niby nic, ale przy pojedynczych groszach pol grosza na paragon to tez
    pieniadz). zostaje 5 groszy..

    Po drogie gdybym zebrakowi chcial dac piec groszy, to by mnie zwyzywal,
    a ty CHCESZ kupic USLUGE, a nie dajesz zebrakowi.

    Po trzecie to nie twoja sprawa co sie komu oplaca, a co nie.
    Jesli ktos uwaza, ze mu sie nie oplaca za 5 groszy biletu podac
    to "jego strata"

    A po czwarte MIEC bilet i ODMOWIC jego sprzedazy jest sprzeczne z prawem,
    "niemanie" i niesprzedawanie biletow jest jak najbardziej legalne...

    Pozdrowienia

    Boguslaw