  • Data: 2004-07-05 14:26:30
    Temat: Re: Sprzedawca i bilety
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze jak juz licysz, licz porzadnie...jest 7 groszy NETTO..
    > od tego nalezy odliczyc podatek i kawalek tasmy na paragon fiskalny
    > (niby nic, ale przy pojedynczych groszach pol grosza na paragon to tez
    > pieniadz). zostaje 5 groszy..

    No wlasnie - jak juz liczysz, licz porządnie. Skoro 7gr to kwota netto to
    juz nie płaci się od tego zadnego podatku, chyba ze miales na mysli brutto.
    Poza tym skąd wniosek ze takiej a nie innej długości skrawek paragonu
    kosztuje 0,5 gr? Jakieś konkretne wyliczenia? Bo mnie się np. wydaje że góra
    0,2 gr.

    pdr
    Olo