  • Data: 2004-07-06 07:11:53
    Temat: Re: Sprzedawca i bilety
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak pisze:

    > 1,5

    > No wlasnie - jak juz liczysz, licz porządnie. Skoro 7gr to kwota netto to
    > juz nie płaci się od tego zadnego podatku, chyba ze miales na mysli
    > brutto.

    Mialem na mysli tem ktory sie placi - 19% dochodu..

    > Poza tym skąd wniosek ze takiej a nie innej długości skrawek paragonu
    > kosztuje 0,5 gr? Jakieś konkretne wyliczenia? Bo mnie się np. wydaje że
    > góra 0,2 gr.

    gdy mielismy kase z malymi literkami (euro 2000) to jedna tasma nie
    wystarczala na 500 paragonow, a ida "dwie naraz".
    Nowe kasy musza miec juz wieksze literki (minister nakazal)

    przyjalem ok 400 paragonow na tasme, czyli 200 "podwojnych" po 1 zl netto za
    tasme - to daje te pol grosza..)

    > pdr
    > Olo

    Pozdrowienia