  • Data: 2004-07-06 07:22:42
    Temat: Re: Sprzedawca i bilety
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak pisze:

    > A nie uwazasz ze podatek płaci się od kwoty BRUTTO? Kwota NETTO to juz
    > czysty koszt danego produktu po odjęciu podatków....

    > To nie ja się czepiałem dokladnego liczenia i kosztu paragonu.

    Wrecz przeciwnie szanowny kolego..

    Ja podalem szacunkowo 0,5 grosza bo to 5,5 grosza to
    DZIESIEC PROCENT z zysku.
    Ty przyczepiels sie, ze nie pol a 0,2 gr..

    A poza tym odpowiedzialenm merytorycznie..

    NIE NASZA sprawa jest, co sie komu oplaca, a co nie..

    Zona sprzeadje bilety, choc to sie "nie oplaca",
    w trosce o DOBRE IMIE firmy.
    To NASZA sprawa dlaczego sprzedajemy jeden ulgowy i wydajemy
    z 200 PLN reszte (traktujemy to jako "koszt reprezentacji i reklamy"
    wyjatkowo dla ciebie dopisze ":)". Kazry w okolicy wie,
    ze moze przyjsc z dowolnym banknotem o dowolnej porze i kupic chocby
    pidelko zapalek za 10 gr. Ale to NASZA SPRAWA..

    Inny prywatny czlowiek moze NIE sprzedawac - jego sprawa.

    Lecz tu na liscie mozemy porozmawiac
    "jak konsument z konsumentem"

    Zaproponuj 5 groszy zebrakowi, ktory bedzie zbieral "na flaszke"
    lecz niech za to zrobi chocby jeden przysiad..

    Moze inaczej bedziesz wtedy partrzyl na swojego sluge (klient nasz Pan
    prawda?) ktoremu dajesz zarobic 5 groszy.

    Pozdrowienia

    Boguslaw