  • Data: 2006-10-29 23:48:03
    Temat: Re: Sprawa zameldowania
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Aaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!
    > niczyja ZGODA. Potrzebne jest _najwyżej_ POŚWIADCZENIE przez osobę
    > posiadającą JAKIKOLWIEK tytuł prawny do lokalu (własność, współwłasność,
    > umowa najmu, spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu), że osoba
    > meldowana pod danym adresem mieszka.
    > Dotarło, czy nadal za trudne?
    Widzę, ze do Ciebie nadal nie dociera, o co mi chodzi; uparłeś się
    na to POŚWIADCZENIE, niech będzie. Ale czy tą osobą
    poświadczającą moje zamieszkanie mogę być JA sama, czy musi to
    być ktoś inny - nie daj Boże pozostali współwłaściciele??? Pani
    urzędniczka może być "wewnętrznie przekonana", że np. muszą to
    być WSZYSCY pozostali współwłaściciele i muszę mieć wykładnię,
    która by ją z tego błędnego przekonania wyprowadziła, bo z
    urzędasami rzadko można wygrać, jak się ma tylko SWOJE "wewnetrzne
    przekonanie" w odwodzie...