  • Data: 2006-10-30 00:04:34
    Temat: Re: Sprawa zameldowania
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > Masz akt notarialny?
    > To weź go ze sobą, idź do urzędu pokaż paniom, powiedz, że tam mieszkasz i
    > chcesz się zameldować.
    > Poproś kierownika, wytłumacz mu, że jak cię nie
    > zamelduje, to złożysz mu ten wniosek na piśmie i będzie miał ciężki orzech
    > do zgryzienia jak ci odmowę uzasadnić.
    Taki miałam zamiar od początku, tyle że i tak mam obawy, ponieważ
    pół Urzędu Gminy to rodzina żony jednego z "pozostałych
    współwłaścicieli" i sam rozumiesz, że muszę naszykować sobie
    wszelkie argumenty, łącznie z kluczami do pomieszczeń w ww.
    nieruchomości, które oczywiście mam - cały pęk... No i napisałam
    sobie parę pisemek - tak, na różne ewentualności. Idę jutro.
    Napiszę, jak było. Może to komuś kiedyś w czymś pomoże.
    Pozdrawiam.