  • Data: 2006-10-29 22:23:31
    Temat: Re: Sprawa zameldowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    i...@w...pl wrote:

    > A ja jestem współwłaścicielką. To jak: sama wyrażam zgodę na
    > zameldowanie siebie, czy muszę mieć zgodę pozostałych
    > współwłaścicieli - osób z gruntu mi nieprzychylnych? Bo jak się

    Aaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!

    Ludzie! Analfabetyzm funkcjonalny was dopadł?

    Przecież wyraźnie piszę (i to w bieżącym wątku!) - nie jest potrzebna
    niczyja ZGODA. Potrzebne jest _najwyżej_ POŚWIADCZENIE przez osobę
    posiadającą JAKIKOLWIEK tytuł prawny do lokalu (własność, współwłasność,
    umowa najmu, spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu), że osoba
    meldowana pod danym adresem mieszka.

    Dotarło, czy nadal za trudne?