  • Data: 2006-10-30 20:15:05
    Temat: Re: Sprawa zameldowania
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
> [...]
    Zameldowano mnie bez większych korowodów :-) Oczywiście podejrzliwie
    obejrzano postanowienie sądu stwierdzające nabycie przeze mnie praw
    do własności, wyrażono zdanie, że lepszy byłby notarialny akt
    własności, bo nie wiadomo, czy sprawa już jest zakończona, ale
    pouczyłam "ono", że postanowienie sądu jest właśnie dowodem
    zakończenia postępowania spadkowego, w dodatku jedynym i ostatecznym.
    Po czym "ono" poszło do innego pokoju po informacje, czy zapłaciłam
    wszelkie przypadające na mnie podatki od nieruchomości (???), po czym
    wróciło i powiedziało: "meldujemy". Uff. A wszystko w dużej
    części dzięki mojej pewności siebie i spokojowi (przynajmniej
    zewnetrznemu) , bo przecież miałam przy sobie przygotowane pisma na
    wszelkie wypadki, no i zaproponowałam pójście do lokalu w celu
    stwierdzenia mojego tam przebywania. Tj. wyjęłam klucze i
    zademonstrowałam swoją gotowość. To wystarczyło.
    Na przyszłość dla osób w mojej sytuacji polecam: pisma i spokój.
    Zaplanowałam sobie wcześniej, że w razie odmowy meldunku podsunę do
    podpisania pisemko o tym właśnie mówiące z pozostawionym miejscem
    na wpisanie przyczyny odmowy. W razie niepowodzenia - drugie pismo z
    prośbą o pisemne uzasadnienie ww. odmowy w terminie urzędowym
    miałam zostawić w biurze podawczym.
    Nie było trzeba tego robić, na szczęście.
    Dziękuję i pozdrawiam wszystkie osoby, które poświęciły czas na
    dyskusję nad moimi obawami.