  • Data: 2017-06-05 16:09:10
    Temat: Re: Sprawa ułaskawienia Kamińskiego: TK v. SN
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-05 o 15:17, J.F. pisze:

    > No widzisz, na pierwszy rzut oka tak sie wydaje.
    > A procenty rosna.
    > Poczekac, poczekac i od spadkobiercow zabrac.
    > Albo poczekac az na urlop pojedzie i pism procesowych nie bedzie odbieral.
    >
    > I jakies tam zapisy w BIK, ktore z czasem moga przeszkadzac.
    >
    > Dlatego jestem za instytucja przedawnienia.

    Jesteś, bo nic nie rozumiesz, Gorzej jak dziecko.

    Jeśli problemem jest, że pism nie odbierasz, to problemem nie jest to,
    że coś ci się przedawni. Nawet żadnego roszczenia do ciebie nie
    potrzebuję - w pozwie napiszę, że pożyczyłem ci wczoraj 100zł, nakaz się
    wyda, ty nie odbierzesz pozwu, to się nakaz uprawomocni.

    Strasznie męcząca z tobą dyskusja, nie masz racji, skaczesz z tematu na
    temat (od spadkobierców po nieodbieranie korespondencji), byleby tylko
    coś wykazać, a nawet nie wykazać, tylko aby przeskoczyć z dyskusją na
    inny temat, jak już się okaże, że to, na czym się wcześniej okopałeś,
    okazało się bzdurą.

    Ogarnij się, chłopaku.

    --
    Liwiusz